Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Mycket jobb blev det...

Kategori: Allmänt

...i helgen. HUGA! Efter 15,5 timme stämplade jag ut 02 40. Sen sov jag i en vrå på jobbet i tre timmar innan jag klev upp och jobbade med fullt ös i 7,5 timme till!! Väldigt slut och mycket ont i kroppen idag!

Men idag har ändå varit en underbar dag! För jag har ensam rått om barn, djur och hus med alla sysslor som hör en dag till såsom tvätt, städ och matlagning men också mys med barnen och god matlagning!! Jag älskade allt sammans! Minns inte ens när jag senast hade en "hemmafru"-dag senast!!! :)

I morgon fyller jag 25 år. Känns som att det har blivit lite bortsopat pga mycket jobb och stundande begravning, men lite har vi ju redan firat med Tallin och så och sen blir det nog lite firande på lördag...så det känns okej!!! :)

Nu ska jag betala lite räkningar innan det är dags att sova. Klockan ringer 04.45 i morgonbitti!

KRAM på er// A

Kommentarer

  • Anita säger:

    Önskar dig en trevlig födelsedag i förskott! Hoppas du får lite tid för dina nära och kära.

    2009-08-24 | 21:30:24
  • Johanna säger:

    Skriver ett stort GRATTIS här på ditt gamla inlägg. Hoppas att du får en jätte fin dag trots tidig morgon. Hör av mig under dagen å så ses vi på lördag =) Puss & Kram

    2009-08-25 | 05:54:00
  • Smilla säger:

    Grattis på födelsedagen!

    2009-08-25 | 15:02:14
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • jessica säger:

    Grattis grattis, hoppas hoppas du verkligen få lite ledigt idag när du jobbar, eftersom de är din dag :)



    Va du jobbar och står i :)orkar du verkligen jobba så där mycket.. ?? kram

    2009-08-25 | 17:56:29
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: