Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Japp...

Kategori: Allmänt

...bytte tillbaka till min gamla design här på bloggen. Men vill ju ha en alldeles unik blogg!!! Synd att man har huvudet under armen när det kommer till sånt där...Koder och annat ointressant!!

Här hos mig knallar livet på i sin egen takt. Har dock gjort något VÄLDIGT viktigt: Börjat tänka lite mer på mig själv!  Räknar points, skriver, tränar och är exemplarisk viktväktare igen! :D Det är såå skönt. 

Jobbet är och har varit ganska kaotiskt eftersom vi är så kort om folk mm. Nu på måndag har min kära make kursstart i Söderhamn och det innebär att jag inte kan jobba kväll så mycket... Den nya chefen lät endå positiv så jag hoppas verkligen på att det blir såsom det vi har pratat om.....

Kattungarna växer som tusan och busar ungefär lika mycket! Dom har stor glädje utav varandra iaf så att dom får ur sig lite energi. :)

Idag har jag och Erik cyklat ca 2,2 mil :) Min syster såg ganska förvånad ut när vi knackade på dörren, rödblommiga och hjulbenta!

Nu väntar lite tv innan det är dags för kudden, jobbar 6-15 i morgon.

Hoppas ni alla har det bra nu på slutspurten av sommaren!!?

Kram// A

Kommentarer

  • jessica säger:

    ÅH va härligt att cykla så mycket =) man känner sig glad efteråt :) Jag var ute och gick igår, några uppförsbackar men va man har träningsvärk idag :) Men de är härligt.. Nu är man beroende av träningen ju.. för ajg va ute och sprang igår med :)



    Hoppas allt är fint med dej :) Kram

    2009-08-19 | 09:12:26
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Maja säger:

    Hej och hopp här är nu min blogg, averagejoe.webblogg.se Bra att det verkar vara bättre med dig nu :) ses på fredag ! Kram

    2009-08-19 | 18:23:12
    Bloggadress: http://averagejoe.webblogg.se/
  • Smilla säger:

    Här har vi också cyklat =) Fast bara hälften så långt ungefär ;) Det är så skönt, fast sonen bara somnar där bak =)

    kram

    2009-08-20 | 12:24:47
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • livetoday säger:

    WOWHOO! alltså detta med viktväktare, man kanske skulle bli det..jag fattar inget om points men många kör med det!!! :D

    2009-08-21 | 15:38:43
    Bloggadress: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: