Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tvärförkyld...

Kategori: Allmänt

:(...Jag som har lagt upp värsta jogging-planeringen inför vårruset! Så sitter man här och snörvlar och nyser med ont i halsen. Morr!!!....

Har varit en mysig helg med både familjemys, lite jobb och en dagsutflykt till Södertälje. Sen att solen har lyst så¨varmt och skönt är ju inte helt fel!!! :D

Idag har jag städat på jobbet hela dagen, så nu är man ganska mör. Ska sätta mig och påta lite med VV-grejer nu. I morgon ska jag prova ett nytt recept som jag självklart lägger ut här (om det är gott vill säga, hi hi).

Hoppas ni alla har det bra i solen och laddar inför valborg. Festligheter som hör v¨år och sommar till, pratar vi lite mer om på onsdag eftermiddag på Viktväktarna också. :)

Kram på er

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Förlylt här med.. Blandat med pollenallergi!! GRR

    Typ 2:a veckan nu.. Suck!

    Ska försöka komma nästa onsdag :)



    Nu väntar duschen sen sängen!



    Ha de'



    KRAM

    2009-04-27 | 21:21:26
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Ingela säger:

    Hoppas att det går bra på onsdag.

    Själv jobbar jag kväll, så jag kan

    tyvärr inte komma, synd.....

    Jag skulle BEHÖVA det. Jag har spårat ur...



    Kram Ingela

    2009-04-28 | 07:42:44
  • Åsa säger:

    Lycka till i morgon Onsdag! Ska bli väldigt spännande att följa hur det går, vilket givetvis går bra!

    Kram

    2009-04-28 | 08:24:36
    Bloggadress: http://www.sotsaken.blogspot.se
  • Smilla säger:

    Stod just och fixa det sista innan jag ska åka på v.v kom du på att Du startar upp nu snart vilken minut som helst =) Så en massa lycka till från mig!

    kram

    2009-04-29 | 16:30:46
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Hej!

    VA tråkigt! Verkar vara nå förkylningsskit som kommer igen.. Thea är sjuk o febrig och jag är inte riktigt hundra heller. Ska nog prova med sprit :)



    KUL! Ska du också springa vår ruset? Ja hade också de planerna, men hittar ingen barnvakt!

    Kraaaam Am

    2009-04-29 | 17:00:46
  • Bettan säger:

    Gick ju SUPERBRA idag!! Jätteduktig =)



    Känns jättebra att komma tillbaka till Tierp, kort visit i storstaden!

    nu har jag gjort cheesecaken och fryst den. Hoppas på smarrigt resultat!!



    Ha de'



    Kram

    2009-04-29 | 21:18:22
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: