Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

premiären...

Kategori: Allmänt

...igår gick jättebra! Många nya och det var SÅÅ kul!!!! :) Väldigt mycket att tänka på, men det kändes bra!!

Tyvärr fick jag feber ett par timmar innan mötet, men tror inte det märktes så mycket, eller?! Idag har jag varit sämre med jätteont i halsen och en del i kroppen och stadigt kring 38 graders feber....

Har bokat tågbiljetter till Linköping sista helgen i maj nu, då det är sista utbildningen. Sen är jag diplomerad konsulent! :D

Har beställt tapeter till lillans rum idag. Kommer bli så fint. Vi ska byta sovrum allihopa och nu är det äntligen på G.

Var upp till jobbet idag och sa hej då till "I" som jobbade sin sista dag idag. Önskar dig all lycka i framtiden!!!

Nu är det Herrgårdsjobb som gäller fred-månd. Men det är dag-pass iaf så jag kan vila på kvällarna!

Hoppas att jag orkar kika på kase och fyrverkerier ikväll... vi får se...

På återseende snart, mina vänner!

Kommentarer

  • Jessica L säger:

    Åh härligt att du snart ärdiplomerad konsulent! De låter ju kanon bra ju :) synd att jag bor för långt borta för att ska gå på mötena. Hoppas de går bra för dig, det tror jag det. kram

    2009-05-01 | 19:28:32
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Cornelia säger:

    Grattis till premiären!

    Kram och pepp och krya på dig

    2009-05-03 | 10:30:44
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com
  • My G säger:

    Hej!

    Du var jätteduktig på ditt första möte! det är synd att karin slutat men vi har ju fått en sån bra efterträdare så det blir kanon!! Hoppas jag hinner in på onsdag och väga mig.. min lektion och vv krockar visst lite på onsdag men det löser sig hoppas jag. Om inte så lycka till på onsdag. fast jag tror inte du behöver ett lycka till utan du fixar det galant! Kramar My Gilljam

    2009-05-04 | 13:31:58

Kommentera inlägget här: