Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Oj oj...

Kategori: Allmänt

Storleverans från VV igår...Det närmar sig... :)

Sonen fick reaktion på vacc-sprutan igår och låg med feber hela dagen! Piggare idag men armen där dom stack är hård och röd...

Idag blir det en sväng till valbo och handla med barnen och sedan grillning hos mina föräldrar. I morgon blir det nog stilla mysdag med familjen och på söndag åker vi på "roadtrip" till Södertälje (ha ha) och hälsar på min älskade Johanna!!! SÅ KUL!!!

Nä nu måste jag rusa vidare.

På återseende!

// A

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Ska verkligen försöka gå i Tierp!! Mamma eller pappa är oftast hemma så dom kan ta Edit till Fredrik kommer hem!

    Trivs ju så bra i Tierp med alla som går där. Och så vill jag ju gå på DINA möten :)

    Är inte så mycket längre till S-viken så det spelar ingen roll!

    Jag tycker ju om förmiddagstider. Väger jag mig på kvällen har jag ju ätit under hela dagen. (nojjig som man är!)

    Nä, nu ska vi iväg och paddla lite kanot!

    Ha härliga lediga dagar nu så ses vi!



    Kram

    2009-04-25 | 09:00:11
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: