Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Njutit av solen...

Kategori: Allmänt

...har vi gjort idag! :) Först tog jag en långpromenad med vovvarna och sedan var hela familjen ute på gården och städade och fixade. Erik fick det mindre trevliga uppdraget att plocka hundbajs, hi hi, men det var hans tur! :)

Barnen tyckte det var härligt att vara ute bland sol, vattenpölar och geggamojja!!

Det har varit det positiva med den här lördagen!

Det negativa är att jag har sån fruktansvärd värk i kroppen. Värst i axlar, fingrar och svank. Ipren hjälper inte ett skvatt, tröttheten uppepå det gör att jag tyvärr är ganska grinig... :/

Ikväll ska jag och maken äta lite gott och kika på postkodmiljonären (först) där min arbetskamrats mamma är med. Sen blir det nog eventuellt lite Robinson, kanske.

I morgon ska jag jobba mellan 7-18.... Sen är jag ledig måndag och tisdag. Ska bli skönt. Känns som att min kropp behöver lite ledigt nu.

På onsdag ska jag till VV och hålla föredrag. Lite testing liksom :)

Ha det gott, vänner! // A

Kommentarer

  • Sanna säger:

    hej vännen! Vilka härliga bilder och fina tulpaner.. men de var du så värd..



    Önskar dig en fin påsk med familjen...



    Kramar om

    2009-04-05 | 13:38:13
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: