Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Måndag...

Kategori: Allmänt

...fast för mig känns det typ som... onsdag, eftersom jag är inne på tredje jobbdagen. :) Kommer bli en ganska tung vecka, med mycket jobb.

Min första absolut egna VV-grupp närmar sig med stormsteg. Ska bli jättekul, men det är lite nervöst (men är mest nervös över administrationen, alla papper och allt jag ska få in i mitt huvud).
För dom som inte vet hur ett Viktväktarmöte går till så kan jag berätta att det först är vägning och sedan en halvtimmes lektion om veckans ämne. Efter det finns det utrymme för kostprogramsgenomgång för nya medlemmar och/eller inbokade personliga samtal. :)

I morgon jobbar jag kväll så jag har förmiddagen med barnen. Då ska vi göra spagettisoppa och mysa! :)

God kväll på er! // A
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det där fixar du som ingenting!! Lycka till å ha så kul!

    Kram kram

    2009-04-20 | 22:14:42
  • Ann säger:

    Det där fixar du som ingenting!! Lycka till å ha kul!

    Kram kram

    2009-04-20 | 22:16:31
  • Victoria säger:

    Lycka till med din klass! Kommer säkert att gå jättebra och jag tror dessutom att du själv kommer att bli peppad och mer motiverad!



    Spagettisoppa?? Det tyckte jag lät lite spännande. Du vill inte dela med dig av receptet?

    Kram V

    2009-04-21 | 07:14:29
  • Jessica L säger:

    De kommer gå så fint ska du se. Du kommer fixa det.. Lycka till.. kram

    2009-04-21 | 16:38:50
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: