Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lite mycket nu....

Kategori: Allmänt

...Maten och motionen går det bra med, men just nu är det mycket annat som raseras. Vill inte gå in på detaljer, men som jag har skrivit förut så är det nära och kära som inte mår så bra. Det är så frustrerande att inte kunna hjälpa!!!!

Nu ska jag vara ledig i tre dagarn för att sedan jobba söndag och sen ledig två dagar till. Det behövs nu kan jag lova!!

I dag har jag medvetet gått över mina points. Blev en  lite för ordentlig frukost på jobbet, men det var för att  jag skulle orka städa hela dagen. Väldigt ont i axlarna nu efter att ha skakat en massa täcken och städat ca 20 rum... Medans jag hade ångan uppe så gav jag crosstrainern en omgång också när jag kom hem.

I morgon har jag lovat sonen att vi ska ta fram och prova cykeln. Han har en alldeles ny i garaget och ska nu lära sig att cykla utan stödhjul. Tänkte även hälsa på mormor och morfar och sedan åka till stan med barnen och köpa galonbyxor. Kan behövas nu i detta gegg-väder!

God kväll på er! // A

Kommentarer

  • Jessica L säger:

    Tråkigt, hoppas de löser sig med nära och kära.



    Kul att ut och cykla lite :) hihi..och utan stödhjul också. :) ännu roligare.. Hur gammal är sonen? Verkligen gegg-väder nu så galonbyxor behöva verkligen :)



    kram

    2009-04-02 | 11:53:28
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: