Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

lite allt möjligt...

Kategori: Allmänt

...i dag... Ont i kroppen och trött som vanligt, men har ändå lyckats fått lite gjort.
Sprang en runda på förmiddagen och sedan har jag varit till Ica Maxi och storhandlat. Fick även tag i två par skor som jag verkligen behövde.
På eftermiddagen lagade jag receptet i inlägget här nedanför. En riktig hit! Jättegott, tyckte både jag och barnen. Erik får smaka i morgon :)

Har ju lovat en bild på min nya vårjacka för ett tag sen!




 Nu när det har varit påsk så sätter jag även ut en bild på vår lilla påskkärring :)


Lilleman ville inte klä ut sig till påskgubbe... :)

Hoppas nu på att vårsolen kommer tillbaka! I morgon hoppas vi på grillpremiär hos vänner...

// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: