Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kunde inte stå emot idag...

Kategori: Allmänt

...Nybakad varm, mjuk kärleksmums på jobbet.... Mmmmm

Attans också...

Men som ett brev på posten (bokstavligen) så hade min Vårruset-tröja kommit idag. Det närmar sig med stormsteg och detsamma med VV och jag är inte alls nöjd med min spegelbild och vikt just nu... Men jag är ganska nöjd ändå med hur jag har klarat av påsken. Första gången någonsin som jag INTE har köpt ca 2-2,5 kg lösgodis till påsk!! Visst har jag ätit en del godsaker, men ändå som sagt ganska nöjd...

I morgon är det städ som gäller på jobbet och sen träning på kvällen. Ledig torsdag och fredag då det blir lite umgängemed vänner och shopping. Inte helt fel.

Ska försöka hinna lägga in min matplanering, antingen i morgon eller på torsdag. :)

Hoppas ni alla har haft en trevlig påsk.

//A

Kommentarer

  • Marija säger:

    Hej!Jag googlade om viktväktarna o hamnade på din sida.Jag undrar om du tränade kraftigt från första början du startade din viktnedgång eller det kom senare.Jag har precis börjat med viktväktarna.Hälsn.Marija

    2009-04-15 | 07:11:43
  • Jessica L säger:

    Hej gumman :)



    Jag är inte heller nöjd med min kropp just nu. Jag får mig själv att skylla efter allt godis som jag har ätit i helgen, speciellt choklad som jag älskar.

    Du har ju inte ätit nått ju :) du är ju kanon duktig.Önska jag också kunde bestämt säga nej till alla godsaker.. Hur säger man åt sig själv då?



    Kram

    2009-04-15 | 15:53:35
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Smilla säger:

    En kärleksmums måste man unna sig ibland man ska leva också, inte bara överleva. För du åt väl inte lika många som du hade gjort innan du började på VV eller hur? Misstänkte det ;)

    kram

    2009-04-15 | 19:55:37
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Cornelia säger:

    Kärleksmums, det är ju bara galet gott!

    Skall du springa vårruset, du känner inte för att vara med i en liten gemensam satsning, skriver om det i detta inlägg, lite längre ner:http://mia-caramia.blogspot.com/2009/04/4-dagar-ledigt-framfor-oss.html

    Kram och pepp

    2009-04-16 | 15:17:32
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: