Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

En bra dag...

Kategori: Allmänt

...Har gått bra med maten (låtit bli både sockerkaka, äppelkaka och grädde), varit glad på jobbet och blivit lugnare på ett par områden som jag oroat mig mycket för!! :)

Har varit på föräldramöte också. Min lilla pojke ska ju börja i förskoleklass uppe vid skolan i höst!! Han blir så stor. Lilleman var också jätteduktig på BVC idag då han fick sin 5-årsspruta! :)

Jobbar dag i morgon och sen ledig fredag-söndag. Då är det familjeliv och VV-planering som gäller!!! :)

Kram och godnatt!!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Heeej!!

    =) Jag ska också på F-möte! Thea börjar ju vid skolan i höst hon också. Hur ska jag våga släppa dit henne :-D

    Att det ska va så svååårt att boka in, blir ju lätt så när de handlar om jobb, dagis, skola! Men vi har tänkt massor med ggr att NU ÅKER VI BARA!! :-) Men så kommer det ngn precis då typ.

    Va får se hur helgen ser ut!

    KRAMAR!

    2009-04-23 | 07:06:50
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Jessica L säger:

    Oj va fort det går, ska börja i förskolan och allt :) Bra att de gick fint för sprutan också :)



    :) Skönt att få vara ledig i helgen och bara ta de lugnt med familjen.. kram



    2009-04-23 | 10:53:52
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Bettan säger:

    Stod stilla idag på vågen.. Är ju bra iofs.



    Det finns ingen möjlighet till andra tider i Tierp eller blir det flera orter??

    Funkade inge bra med barn i Gävle tyckte jag.. Tyvärr

    Va skönt med lite ledigt, spec. när de ska bli superväder :)

    Vi ska ev. paddla på lördag, några kompisar. Lite picknick =)

    Nu väntar sängen!



    Ha de'

    2009-04-23 | 22:01:22
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här: