Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dagarna går såå fort...

Kategori: Allmänt

...ja, det är helt otroligt hur dom fösvinner iväg! :(

Var jättetrevligt att träffa hela familjen idag. Och mamma hade lagar jättegod mat! mmm...

Vår lilla prinsessa var påskkärring idag, prinsen vägrade, men klädde istället ut sig till spindelmannen. :) Bilder kommer när jag har tillgång till den andra datorn.

På hemvägen nu på kvällningen var vi in till min mormor och morfar och sa glad påsk. Har inte hunnit med det tidigare pga att jag jobbat. Dom, min farmor och mina föräldrar fick jättefina marmorerade ägg (istället för påskkort) som jag och barnen gjorde i förrgår. Barnen tyckte det var jättekonstigt att vira in äggen med lökskal och folie för att sedan koka dom. Men sen var det spännande att ta bort folien igen och se dom fina äggen. :)

Tog en liten joggingrunda i solen idag, mycket skönt, men jag hade lite för mycket frukost i magen så det var lite tungt i början, ha ha

I morgon är det jobb igen, fram till onsdag. I morgon har jag en hel del att göra. Tex städa bort allt påskpynt och servera lunch till en hel busslast. :)

Må så gott
På återseende // A

Kommentarer

  • AMANDA säger:

    Tack mitt lilla Hjärta! :)

    Vilken fyndig idé det där med äggen! HAde jag glömt..!



    KRAMAR!

    2009-04-13 | 08:51:26
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Härlig med påskmiddag :) inte helt fel ju.. Åh de där med marmorerade ägg, lätt ju spännande. :)



    skönt med en joggingrunda. Jag vill också komma igång nu..



    kram

    2009-04-13 | 12:50:43
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: