Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Usch...

Kategori: Allmänt

...har fruktansvärd sockerabstinens idag... "den" tiden i månaden närmar sig. Och då kan jag inte tänka på annat än sötsaker...suck...

Måste städa idag, drivor med hundhår överallt känns det som!!!...Men jag har ingen lust med det över huvud taget!!!

Var superskönt att springa igår förresten, gick jättebra trots att jag sprang på asfalt...

Idag ska jag oxå skriva lite matlistor, så då kommer det säkert komma upp lite nya recept här...

Hoppas ni får en skön dag, och på "återseende" ikväll...

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Låter spännande med lite nya recept, väntar spännande på dem.Jag ska testa din tortillalasage antingen idag eller i morrn :)





    Kram

    2008-09-29 | 10:26:12
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Helena säger:

    Hej!

    Skoj med lite nya recept!

    Ha en bra dag du med!

    kram

    2008-09-29 | 13:06:50
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Linda säger:

    Tjing vännen!

    Hur gick det med städningen?

    Jag vet hur det kan vara, otroligt segt att komma igång men sen brukar det gå utav bara farten.



    Usch då, jag har också den tiden i månaden då jag är både grinig & sjuuukt sockerberoende..eller chookladbehov..eller begär snarare!!!

    Jobbigt jobbigt...



    Kram

    2008-09-29 | 20:43:16
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: