Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

putt...

Kategori: Allmänt

...på den attans förkylningen! Den har satt sig i halsen nu och jag har en sån dryg rethosta! :(

Har verkligen inte tid eller lust att vara sjuk nu! VIll ju träna som vanligt med jogging varannan dag och så, då mår jag som bäst! Sen ska jag jobba igen på fredag så då vill man ju inte direkt hosta på gästerna när man serverar :/

Nu är det dags att läsa saga för lilleman, sen blir det motion i regnet efter det! :)

//Anna

Ps. Som vanligt nervös inför vägning i morgon!!...

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hej vännen,vad duktig du är!! Hoppas du snart är kvitt den envisa förkylningen. Själv är jag halvt död numera på kvällarna,är så ovan att gå upp så tidigt och jobba 7-16 =) På fredag åker vi hem till gävle jag och Melvin,ska bli skönt att komma hem lite. Lycka till imorgon!Kram

    2008-09-09 | 19:45:51
  • Isabelle säger:

    Jag sprang nästan en timma iaf - får se vad kroppen säger om det imorgon, men det var inte jobbigare än normalt så det var nog ok...

    Lycka till med din förkylning - jag brukar ha det likadant och tänker då att det är bättre att ta ut kroppen ordentligt så jag blir sjuk än att vara lite förkyld i evigheter... Vet inte om det är bra, men hittills har jag inte haft problem.

    2008-09-09 | 21:25:32
    Bloggadress: http://activeandhappy.wordpress.com/
  • Jessica och hunden Ella säger:

    Vägningen går super tror jag..

    Du är så duktig!!!!!

    2008-09-09 | 23:41:20
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Helena säger:

    Hej!

    jadu! inte ska du behöva var nervös du har ju inga problem med att gå ner!

    Och sen får du ju räkna med att inte gå ner lika mycket nu när du snart är vid mål..

    Titta på mig!!!

    Ha en bra dag!

    kram

    2008-09-10 | 07:56:06
    Bloggadress: http://Titti40.logg.se

Kommentera inlägget här: