Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Mina vägningskläder!

Kategori: Allmänt

    

Det här är vad jag har på mig när jag väger mig. :) Vill ju ha så lite som möjligt så att jag väger MIG och inte mina kläder!



Sen vill jag gärna svara på Helens frågor ang. delmål och belöningar:

Jag har haft en hel del delmål vid det här laget, (känns det som iaf)... Mitt första delmål var 10%, då vägde jag 101,6 kg. Efter det var det ett liitet hopp ner till att komma under 100-strecket, som kändes SÅÅ stort för mig!! Efter det har delmålen varit komma under 90 och sedan komma under 80. Sen minskade jag ner lite på delmålskliven och satte 75! Nu siktar jag på 72 eftersom det är gränsen till normalviktig!!!! :) Sen har jag tänkt att stanna vid 70 och jobba med att stå still i vikt samt forma kroppen och låta huden dra ihop sig.  (I mitt huvud hägrar siffran 68, men vi får se!) Vid 70 går jag i mål på VV!!!
Belöningar har mest handlat om kläder!! :) Både för att jag har varit tvungen att köpa nya plus att det är SÅ himla roligt! :) När jag gick ner under 100 så gick jag till frissan oxå vet jag!

Svackor...hmm...Jag har inte haft svackor som visat sig på vågen (konstigt nog, för jag har som tex denna vecka verkligen trott att jag ska iaf stå still i vikt)... Men vissa perioder är jag bara såå less och känner mig tjock och ful! Fuskar då en del, men ger inte efter för allt...
Är jag frisk och kan träna som jag vill så får jag inte några svackor eftersom jag då inte alls blir lika sötsugen och jag känner mig hälsosam och fräsch! :) Och då oxå VET att jag har hög förbränning i kroppen!



Nu är det dags att fixa mellis till barnen för att sedan gå på fotbollslekis...

"hörs" ikväll....//Anna

Kommentarer

  • camilla säger:

    Ja du ser verkligen bra ut;)

    Kram

    2008-09-17 | 17:05:28
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Linda säger:

    Shit!

    Du gick ner så mkt igen asså!!!

    Fan va bra!!

    Nästa tisdag SKA jag börja..eller måndag ursäkta.

    De byter dagar nästa vecka.

    Kram o grattis

    2008-09-17 | 18:41:04
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Nik säger:

    Hej. Jätte grattis till dig!!

    Kände mig så inspirerade när jag läste din blogg!

    Du har ju gått ner så himla mkt, det visar bara att det verkligen funkar att tänka på vad man äter!!!

    Ja som nyss åt lite choklad...humm imorn blir det inget för mig!

    Jätte grattis återigen och du ser verkligen fin ut!

    kram //Nik

    2008-09-17 | 20:04:19
    Bloggadress: http://nikkii.webblogg.se/
  • Paps säger:

    Så otroligt vacker dotter jag har!!!!!!!!!

    Du är såååååå fiiin.

    Erik och barnen har verkligen en fin hustru/mamma.

    Massor av KRAMAR/ Paps

    ps. Skitbra jobbat, MEN kom ihåg att stanna i tid

    DU är vacker redan nu.

    2008-09-17 | 21:28:19
  • Ner40kg säger:

    Alltså; ett enda ord bara: WOW! Vilken otrolig resa du har gjort! Och på så kort tid! Jag är så imponerad att jag inte riktigt finner ord! Hallå! Snacka om att du förändrat hela dig, hela kroppen, hela din hälsa! Vilken förebild! Wow, verkligen! Du peppar mig något otroligt! Jag vill också kunna lägga upp före och efter bilder och ha en sån snyggingefterbild! Många lycka till såhär i slutet! Kram

    2008-09-19 | 00:02:17
    Bloggadress: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: