Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Landat...

Kategori: Allmänt

....här alldeles för tidigt egentligen, måste nämligen bada barnen innan dom går och lägger sig! :) Men jag hinner väl med ett inlägg, nu när jag ändå är här!

Vägningen idag gick okej. Inte ett plus men jag står typ still... -0,2 kg stod vågen på (har nu gått ner exakt 37 kg) och fast jag har sagt att jag vill ta det väldigt lugnt nu så huden får en chans att ta igen lite, så blir jag iaf liite besviken!! Jag själv är ju min värsta kritiker med dom högsta kraven!! Men som jag skrev igår känner jag mig lite mer på hugget nu. Köpte en ny VV-kokbok idag oxå så nu ska det införas lite nya härliga recept i vardagen!!! :) Vet att det kommer bli en bra VV-vecka! (det SKA bli det!!, nu jäklarns!)

Var ute och joggade på förmiddagen och hade bara hunnit en liten bit så började det regna, efter ytterligare några minuter öppnade himlen sig och det bara öste ner...jag (i min VITA tröja) och hunden klafsade vidare...och det var skönt att ställa sig i duschen efteråt vill jag lova!!!

På efter middagen har jag handlat, fnosat på söt bebis hos en bekant, samt varit med sonen på fotbollslekis!
Kyckling med potatis och sås -6,5 p- till lunch och gröt och knäckesmörgåsar med alfaalfagroddar (mums) på -4 p- till kvällen!

Nej nu måste jag bada lite barn så det blir kväller någon gång! *gäsp* :) Hinner nog ut en sväng för att uppdatera bloggen i morgon innan jag sticker till jobbet. :) Känns förresten jättekonstigt att jag inte är hemma när barnen lägger sig i morgon!! Det har INTE hänt många gånger!!!

Ha det gott, vänner!!
/Anna

Kommentarer

  • Jessica och hunden Ella säger:

    Hej hej..

    Jag tycker du är super duktig som har gått ner så mkt.

    Hoppas det går bra och jobba för dej..

    Kram jessica

    2008-09-03 | 19:59:53
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Isabelle säger:

    Minus är altid bra, hur litet de än må vara! ;-) Och jag är ju en sådan där konstig människa som älskar att vara ute i regn (i rätt kläder då...), så jag blir lita avundsjuk :-)

    2008-09-03 | 22:10:33
    Bloggadress: http://activeandhappy.wordpress.com/
  • Linda säger:

    Lycka till imorrn..nej idag!=D

    Kram

    2008-09-04 | 07:16:07
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Helena säger:

    Hej!

    Och ett JÄTTEGRATTIS till ditt stora MINUS på hela 37 kg! Fattar inte hur du gjort!!

    Och lycka till på jobbet idag!

    kram

    2008-09-04 | 08:37:13
    Bloggadress: http://Titti40.logg.se
  • Erika säger:

    Hallå där! Tack för senast vännen :o) nu har jag en egen blogg! Kramizar Erika

    2008-09-04 | 11:11:29
    Bloggadress: http://erikasdays.blogg.se/
  • Jenjo säger:

    -0,2 är inte alls dumt. Som du säger, det är bra om kroppen hinner med oxå. Koncentrera dig istället på att det är -37 kg som är det egentliga resultatet. Hur bra är inte det på en skala???



    Du är SUPERBRA!



    Kramis!

    2008-09-04 | 11:23:48
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: