Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

heldags...

Kategori: Allmänt

...shopping idag som sagt! :) Det var jättekul och det här hittade jag (ursäkta bildkvalitén)!!:



(jeansen hade jag innan) grått linne och brun långärmad på VeroModa


Tröja från bik bok (tack för tipset Linda) Den är såå häftig, tycker jag


Två tröjor o byxor från gina


byxor och skjorta från HM, det här är jobbarkläder (bara namnskylt och förkläde som fattas)


underkläder från Lindex

Sen hände det nåt ofattbart!!! :) Var inne på HM, och sprang på ngt som jag har tänkt på i månader nu! Och inte trott att jag skulle hitta!! EN RÖD KAPPA! Hade sådana krav på vad för kappa jag ville ha, tex. inte dubbeknäppning eller vid passform, som båda är ganska inne just nu! Men så hängde "den" bara där!!! SÅÅ GLAD!! var ju bara tvungen att köpa den!! hi hi


Det är strl 38 (!) på kappan! Sjalen köpte jag på VeroModa och väskan hittade jag oxå på HM idag.


Köpte även en hel del kläder till barnen, så det var en lyckad dag! :) Barnen var jätteduktiga, fast dom blev väldigt trötta på eftermiddagen och jag köpte bara kläder till mig själv i strl M, jag kan bara inte fatta det!! Jag fick springa x antal gånger och hämta mindre storlek! :) 
Stövlar får jag vänta med att köpa tills jag kommer till Tierp (hittar ALLTID skor där och nästan aldrig i stan!!)

Åt kebab med bröd till lunch idag och det var såå gott! Kan inte minnas när vi åt det senast!! Så nu ska jag ut och springa en sväng!! hi hi
I morgon är det städning på schemat, ser verkligen hemskt ut här hemma!!

Ha det gott, mina vänner!!

-KRAM-

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ååå vad fina kläder du hittade vännen!

    Kul att du gillade affären jag föreslog, man ser ju inte såå tydligt hur tröjan ser ut, men den ser häftig ut! Vad är det för motiv på ryggen?



    Lyllos dig som kan köpa kläder ialla affärer, men dit ska jag också komma=)

    Å du är verkligen värd att få handla där nu!!

    Efter allt ditt slit.



    Kram kram på dig!

    2008-09-28 | 21:06:08
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Åh vilka fina kläder du hitta på shoppingen =)

    Blir lite avis, vill emd shoppa loss. Men jag får vänta tills bebben har kommit ut :D



    Kram

    2008-09-28 | 23:39:11
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Pia säger:

    Oj Oj Oj Vilken shopping dag !!! Såå snygg du är :o)

    Kramiz

    2008-09-29 | 07:38:34
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • camilla säger:

    Ja det var verkligen jätte snygga kläder :) Kul att du hittade lite ;) Eller lite och lite det var det ju inte i och för sig;)



    Du är såå snygg såå ;)

    Kramizz

    2008-09-29 | 08:08:34
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Helena säger:

    Hejs!

    Villka fina plagg du hittat!

    Du är jättefin och visst är det roligt att shoppa nytt??

    Ha en bra dag!

    kram

    2008-09-29 | 08:08:45
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Coyntha säger:

    Hej hej! Oj oj vad mycket du köpte!! OCh fina kläder du hittade! Det är så roligt att shoppa nya kläder och även roligare när de är i mindre storlekar.

    Du är värt!! ;) kram

    2008-09-29 | 11:49:59
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här: