Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

God kväll!...

Kategori: Allmänt

...Nu har jag precis hjälpt katten loss från dotterns stenhårda grepp...suck...hon är så hårdhänt ibland.

Idag har jag varit ledig. Och det har varit jätteskönt.

Jag har dock ont i hela kroppen, men speciellt i fötterna (fel skor). Men jag blir lite orolig över en del av värken...Har ju en mamma med fibromyalgi och jag har oxå visat en del tecken på det...hmm, får se hur det känns när jag har blivit mer van med jobbet.

Inte skrivit i checklistan den här veckan och har nog ätit över mina 22 points om dagen oxå. Vi får se vad vågen säger om det på onsdag!!!

Längtar såå efter att få/hinna jogga igen. Känner mig fortfarande lite tokig i halsen, rosslig liksom. Och dom dagar jag jobbar, orkar jag inte jogga (än så länge) :)

Idag åt jag kalkonbacon med kokt potatis och sparrissås (blandade grönsaksbuljong med lite milda laga lätt 4% och persilja och sparris) till lunch -5,5p- och köttgryta (på lövbiff) med ris till kvällen -6,5p-

Nu ska hela familjen ha lite myspys i soffan med lite gott! :)

Ha det gott, vänner!!

Kommentarer

  • Cornelia säger:

    Låter som en mysig söndag. Hoppas värken blir bättre snart!

    Kram och pepp

    2008-09-21 | 18:34:43
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com
  • Jessica och hunden Ella säger:

    Hej hej..



    Jag har också ont i fötterna men de beror på att jag är svullen nu.. Så visst kan jag ha mina skor, men usch så ont de gör.. går helst med tofflor.. hehe.. :)



    Hoppas du kryar på dig snart..



    Kram

    2008-09-21 | 22:36:49
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Usch då det låter inte bra!

    Fibro har jag med, å det är inte kul så det hoppas vi att du inte har.

    Kram

    2008-09-22 | 01:56:21
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Coyntha säger:

    Hoppas du kan jogga snart! ;)



    Äter du 22 points? Jag trodde det var mindre, du väger inte så mycket nu. mmm men det funkar för dig!!



    Jag äter inte många, kanske det är därför går jag inte ner så fort.. jag vet inte!



    Ha en bra vecka. kram

    2008-09-22 | 09:43:34
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com/
  • Jessica och hunden Ella säger:

    Hej hej Anna..

    Ska göra något med kyckling i helgen som kommer.. Har du något bra tips om vad man kan göra med den?? Om du inte har något bra tips om kyckling. Kanske du kan tipsa om någon god gryta.



    Kram Jessica

    2008-09-22 | 15:50:15
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: