Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

färdig...

Kategori: Allmänt

...Nu har jag precis torkat golven!! :) Svårt att göra det när barnen är vakna, för dom bara halkar omkull. :) Sen kom jag inte riktigt igång med städningen förrän sen eftermiddag. Men nu är det iaf rent här!!

Har varit en seg dag och jag har nog ätit femtioelva points känns det som... Men nu har jag planerat mat och motion tisdag-fredag (hittills) och det känns jättebra! Känns nästan som om jag VILL ha ett plus på vågen på onsdag, så att jag sätter in nolltoleransen mot sötsaker igen... Jag mår MYCKET bättre då, och JAG VILL JU I MÅL!!!! :)
Ska vara ärlig och säga att när jag ser mig själv i spegeln (med bara underkläder på) så känns det INTE som att jag är så nära mål... Siffran 68 känns mer och mer "rätt" eller vad jag ska säga...samtidigt som jag vet att kroppen kommer förändras mycket när jag stannar i vikt, bara jag styrketränar mer och huden drar ihop sig...just nu känner jag mig som en géleklump med allt "daller" överallt.....

I morgon är det jobb som gäller mellan 8 och 16. Erik jobbar eftermiddag och börjar 14 så min mamma kommer hit och ser efter barnen ett par timmar, tills jag kommer hem!!

Natti natti!

Kommentarer

  • Linda säger:

    NATTI NATTI VÄNNEN

    Dutti me' städningen då=)

    Å du är ingen gele'klump..hör nu de'!!

    2008-09-29 | 21:59:11
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jessica Lindell säger:

    Inte ska du känna dig som en geleklump.. Du har ju gått ner så mkt.. Jag tycker du r så fin..

    och min stefan säger när jag själlv tittar mig i spegeln och säger att mina lår har blivit så fula nu, så säger han att spegeln bara förstora kroppsdelarna.. Vilket jag är tvungen och aceptera. Åh det är nog så också..



    Kram och gonatt :)

    2008-09-29 | 23:10:14
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Coyntha säger:

    Hej!Det är svårt att aceptera ändringarna mest hjärnan som inte gör. Det kanske har varit lite fort men det sperlar ingen roll, träna!! Om du styrketräna huden kommer att dra ihop sig! Du är ung, det bli bra!



    Du ser snygg ut!!



    kram

    2008-09-30 | 09:20:47
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här: