Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

dagen till ända...

Kategori: Allmänt

...bara nattningar kvar nu... Har fått vila mycket idag, Erik har varit ute mycket med barnen. Med pointsen har det inte gått så bra. Blivit någon smörgås för mycket :(

Mår väl okej. Väldigt trött och lite vinglig när jag står länge och rör mig snabbt...Siktar och hoppas på att  jag kommer kunna jobba imorgon kväll, men vi får se vad läkaren säger oxå. Måste nämligen till min husläkare i morgon och ta prover. Har känt på mig ett tag att det skulle vara bra att kolla upp mina värden efter denna viktminskning. Men som mycket annat som handlar om en själv (speciellt när man är mamma) så viftar man bort det och tar hand om alla andra utom sig själv istället... Kommentaren ifrån Anna fick mig att inse att detta MÅSTE kollas NU!!

Ha det gott, vänner

Kram o god natt

Kommentarer

  • Emma säger:

    Tack för nomineringen! Det gjorde mig verkligen jätteglad =) Hoppas det inte är något allvarligt och att du får ett bra svar angående vad det kan vara hos doktorn imorgon...

    2008-09-11 | 20:00:15
    Bloggadress: http://stompan.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hoppas att du känner dig kryare imorrn.

    Jag vet, det är jätte lätt att glömma bort sig själv.

    Men du är ju jätte värdefull, inte minst för dina barn.

    Vad kul att du blev glad för nomineringen=)

    Kram

    2008-09-11 | 20:36:49
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Ann säger:

    Hej Anna!

    Nu har jag hittat hit. Du skriver jättebra! Sitter med ett leende på läpparna:) Fick mig ett riktigt gott skratt (i min ensamhet (mannen jobbar å barnen sover)) när jag läste sonens kommentar om tunikan!!! Han kan han!!

    Jag hoppas att du känner dig bättre snart! ¤

    Vi hörs! Kram kram från Ann

    2008-09-11 | 22:29:02
  • Bettan säger:

    Hoppas du får svar idag och hjälp.

    Tack för nomineringen=) Hur funkar de där då?

    Kram

    2008-09-12 | 07:27:26
    Bloggadress: http://bettang.blogg.se/
  • Coyntha säger:

    Hoppas att det går bra med läkaren idag och du mår bättre.



    Ja, när vi är mammor är det lätt att glömma bort att vi finns... hehe!!



    Ta hand om dig ok? Så du kan träna igen. kram

    2008-09-12 | 09:22:28
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här: