Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ännu en dag...

Kategori: Allmänt

...idag har jag iaf fått till lite motion. Gick en ordentlig promenad på förmiddagen. Var jätteskönt, men har hostat en hel del efter det (men det var det värt)...

På eftermiddagen har vi varit in till BVC med dottern på 18 månaders kontroll och vacc. Usch va hon skrek av sprutan!! Det skär i "mamma-hjärtat"!!!
Sonens förkylning har förresten tagit nya tag...suck...

Sen har vi varit på middag hos svärföräldrarna. Där blev det stek m potatis och grönsaker. Gott som vanligt där hemma, men jag brukar ju ha mina "inför vägnings-rutiner" som då inkluderar gröt till kvällsmat, dagen innan vägning... Nu blev det inte så denna vecka PLUS att jag inte har ätit jättebra (för mycket smörgåsar den här veckan) PLUS att jag inte har kunnat motionera (attans förkylning och blodtryck)!!! HUR SKA DET GÅ I MORGON?!?!?! :)

Sen håller jag på och laddar inför jobb oxå.(!)... Chefen ringde igår och hade skrivit upp mig på en hel del dagar! KUL (o lite läskigt)!!!  :) Sätter igång ett 8-dagars jobb-maraton på torsdag kväll, så sen rullar det nog på, förhoppningsvis!


Nu är det dags för "So you think you can dance" och sen ropar kudden för fullt, hi hi


Tack och god natt, vänner..

Kommentarer

  • Jenjo säger:

    Det kommer säkert att gå bra på vägningen. Jag håller tummarna!!!



    KRAMIS

    2008-09-17 | 08:05:16
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/
  • Helena säger:

    Hej!

    Och lycka till på vägningen!!

    kram

    2008-09-17 | 08:14:52
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Coyntha säger:

    Hej gumman! Det kommer att gå bra för dig. Lycka till! :) kram

    2008-09-17 | 09:10:50
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com/
  • Helen säger:

    Lycka till på vägningen idag! Har en liten fråga, du har ju gått ner väldigt mkt, du har väl haft både delmål och belöningar på vägen, jag undrar vilka belöningar du gett dig själv? Har du haft några "svackor"? Det ser inte så ut på din viktminskningstabell..."avis på den"



    kram Helen

    2008-09-17 | 12:44:06
  • Jessica och hunden Ella säger:

    Lycka till på vägningen!!

    De går säkert super bra.. Kram

    2008-09-17 | 13:12:34
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Linda och kidsen säger:

    Hoppas det gick bra på vägningen.Kul med jobbet!!

    Ha de så bra.

    Kram

    2008-09-17 | 14:35:07

Kommentera inlägget här: