Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

9 timmar...

Kategori: Allmänt

...har jag jobbat idag! (fick jobba över en timme) Och det har varit, roligt, skitjobbigt, tungt, intressant och lärorikt! :) Hjälp vilken dag alltså!!! Jag satt ner i 10 min ungefär och kastade i mig lite mat, annars gick det i ett!!! Ett nätt "litet"sällskap på 150 personer kom dit idag, utöver dom andra gästerna!! Skapligt stressigt! Men jag tycker det har gått okej! Och jag fick beröm av chefen innan jag gick, och hon frågade om jag hade lust att jobba torsdagkväll oxå, vilket jag tackade ja till!!
Kroppen är riktigt mör nu iaf!! :)

Mat och vätskemässigt (varit dålig på att dricka på senaste tiden...morr..)har det gått bra idag! Gröt både till frukost och middag och köttgryta m potatis till lunch.

Vägning igen i morgon!!! Undrar hur det går!!!!?? Har inte känts som en bra vecka! Dåligt med motion när Erik har jobbat så mycket och så svacka med motivationen! Men nu känner jag mig mer på hugget igen!! Kanske för att jag fick komma ut och vara lite social med andra vuxna idag!! :) Ibland känns det ju verkligen som att hjärncellerna rinner ut ur öronen när man är hemma med barnen så mycket och har väldigt få "normala" vuxen konversationer!


Men, men nu är jag TRÖTT vill jag lova!! Hoppas jag orkar hålla mig vaken till So you think you can dance ikväll! :)

TACK för stöttande och peppande kommentarer, vänner! så tacksam för att ni läser min blogg!!


Tack och god natt!

Kommentarer

  • Jessica och hunden Ella säger:

    Det är otroligt roligt och läsa din blogg!!

    De går säkert jätte bra i morgon, du är så duktig!!

    Om det inte går bra i morgo så är jag helt säker på att du fixar det nästa gång..

    Kramar Jessica

    2008-09-02 | 20:03:09
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Erika säger:

    Hallå där! :o) vet du Anna? Det är så himla roligt att läsa din blogg! Du är så full av en massa tokiga uttryck, undra vart dom kommer ifrån tro? Hmm! Men TACK för att du ger mig så många goda skratt! Känner igen mig så i det mesta i din blogg ja, utom pointsen förståss men måste nog jobba på det jag med... Kram Erika

    2008-09-02 | 20:56:26
  • Linda säger:

    Du ser det gick bra=)

    Vad härligt!

    Men förstår att det var jobbigt, 9 timmar & springa runt mest hela tiden är ju riktigt jobbigt.

    Å sen vara trevlig på det också=)

    Men nu får du en vilodag iaf=)

    Kram

    2008-09-02 | 21:14:00
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Helena säger:

    Hej!

    skoj att dagen gick bra!

    Klar du får ett minus imorgon, håller tummarna!

    kram

    2008-09-02 | 22:05:34
    Bloggadress: http://Titti40.logg.se
  • Isabelle säger:

    Härligt att jobbet gick så bra och att det var kul!!! Grattis till det! Och jag håller tummarna inför vägingen imorgon!

    2008-09-02 | 23:21:23
    Bloggadress: http://activeandhappy.wordpress.com/
  • Jenjo säger:

    Jag håller med de andra här. Det är jättekul att läsa din blogg. Du skriver på ett sätt som är både intressant och lättläst. Det är väl därför man återkommer hela tiden... :)



    Lycka till med det fortsatta arbetet.



    KRAMIS

    2008-09-03 | 10:55:55
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/
  • Cornelia Eriksson säger:

    Halli hallå, kul att vara igång och jobba...

    Vad är det du gör?



    Kram och pepp

    2008-09-03 | 14:29:13
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: