Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vägnings-dag!!

Kategori: Bilder

Så var det alltså onsdag igen...och hur gick det?!?! JO, DET GICK VÄÄLDIGT BRA!!  :)


Vågen visade 72,5 kg vilket betyder -1,2 kg vilket betyder totalt: -40,4 kg!!!

JAG ÄR SÅ GLAD! JIPPIE!


Nu, den här veckan, har jag ju kommit igång med joggingen igen och det är så underbart och jag kan nästan känna hur min förbränning ökar! Nu siktar jag mot mål, självklart! Men om 0,5 kg är jag oxå normalviktig enligt BMI för första gången på väldigt många år!

Friskar upp mitt minne än en gång för att påminna mig om hur jag INTE vill se ut eller må!!


27 dec-07 ca 112 kg

Kommentarer

  • Linda säger:

    Alltså HUR kan en människa se så olik ut!!?

    Det är helt otroligt, & helt otroligt att du gått NER 40 KILO på MINDRE än ett år!!

    Jag förstår att du inte hinner med själv ibland=)



    Å -1,2 idag!!

    Fan anna...asså AHH..jag har inga ord!



    You are my new idol!!



    Kramar i massor

    2008-10-08 | 18:00:18
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Cornelia Eriksson säger:

    Jag är sjukt dålig på att bloggsurfa och kommentera just nu men det här måste jag kommentera. DU ÄR SÅ FÖRBANNAT GALET DUKTIG!!!!!!!!!! Ja det var nog mest det jag ville säga :-) Kram och pepp

    Cornelia

    2008-10-08 | 18:13:50
    Bloggadress: http://www.mia-caramia.blogspot.com
  • camilla säger:

    Grattis!!! Du är verkligen såå jätte duktig! Bra kämpat :)

    Kram

    2008-10-09 | 08:34:16
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Coyntha säger:

    Du är så himla duktig!! Vilket minus!!Som Linda säger du är från idag vår IDOL!!!! Gud, vad du gör bra!!! IMPONERANDE!!!



    Jag gillar att se de före-efter bilder. Vilken skillnad!!! kramar

    2008-10-09 | 08:41:15
    Bloggadress: http://coyntha.wordpress.com
  • Anonym säger:

    Måste bara hålla med de andra guv vad duktig du är men glöm inte bort att unna dig något litet ibland kram och lycka till

    2008-10-11 | 20:33:49

Kommentera inlägget här: