Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Snart dags...

Kategori: Allmänt

...för styrketräning. Det behövs ju verkligen på min slappa kropp :) Ska bara lägga sonen först (dottern sover redan)...

På eftermiddagen har jag och barnen varit till min storasyster och hälsat på och ätit middag (köttfärssås o spagetti -6p-). Det var mysigt och ALLDELES för länge sen!!! Men nu ska vi ses igen redan på lördag, då det är middag hos mamma och pappa.

Chefen ringde för några timmar sen också, så jag ska ut o jobba en sväng i morgon. Och så blir det åtminstone 3 dagar nästa vecka.
Pappa mailade och tipsade om ett jobb som finns på samma företag som han jobbar för. Så nu efter jag tränat ska jag sätta mig och knåpa ihop en liten ansökan till det :)

Fortfarande mycket sötsug, men det ska nog gå över snart hoppas jag. Det värsta går ju iaf över när "den" tiden på månaden  är över.....

Nu är lilleman redo för tandborstning...
Ha det så gott, alla!! KRAM

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!

    Hur gick träningen?

    Vad duktig du är.=)



    Kul med jobbet, vad kommer du jobba med då?



    Kram

    2008-10-02 | 21:20:04
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Natalie säger:

    Hej! Jag hittade din blogg via VV´s forum. Gud vad du har varit duktig, kommer att titta in i din blogg om motivationen tryter någon gång=) Ha det bra tjejen!=)

    2008-10-02 | 23:02:23
    Bloggadress: http://eilatan.blogg.se/
  • Ingela säger:

    Hej Anna.

    Undrar om du har något recept på bra VV matbröd?

    Ses i nästa vecka.

    Ska prova korvrisottot och Tortillalasagnen, låter jättegott.



    Kram





    Kram

    2008-10-03 | 09:01:38

Kommentera inlägget här: