Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

snart dags...

Kategori: Allmänt


...att sticka till jobbet. Känns lite jobbigt, men det går ju bra när jag väl kommer dit. Det vet jag ju! Får se hur sent det blir idag/natt. Jag kommer knappt se Erik i helgen för vi jobbar om varann. Men, men. Sen har jag ju några dagar ledigt igen...

Innan det är dags för jobb ska vi äta lite kyckling. Jag äter potatis till eftersom jag inte blir ordentligt mätt på något annat. Dom andra vill nog hellre ha ris. Blir nog yoghurtsås till idag så det slutar på 6 points till lunch! :)

Hoppas ni alla har en bra fredag!!!

KRAMAR

Kommentarer

  • Linda säger:

    Lycka till på jobbet.

    Usch vad jag ätit smågodis ikväll, har jordens samvetskval just nu:(



    Kram

    2008-10-17 | 20:15:17
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: