Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

sitter och funderar...

Kategori: Allmänt

...på morgondagens lunch. Ska in till stan med min syster och har ungefär 7 points att avvara till lunch. Vet inte vad jag ska hitta på.
Har ni några förslag, vad brukar ni äta när ni är ute på stan?!

Nu på kvällningen har mina föräldrar varit hit och ätit middag. Var riktigt roligt att dom kom förbi en sväng! (ta hand om dig, lilla mamma)
Det blev ett nytt recept, korvröra med potatis och kesostomp -5,5p-. Korvröran var ingen jättehöjdare, men potatis-receptet kommer jag försöka hinna lägga ut i morgon. Smakade riktigt bra! :) Till efterrätt blev det fruktsallad med vanilj- kesella och VV-kakor -4,5p-...

I morgon står det alltså lite shopping på schemat samt jogging på kvällningen. :) *äntligen*

På återseende, vänner!

Ha det gott!

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Hej hej..

    jag insåg idag att jag behövde sova middag när jag höll på somna vid amningen så idag har jag sovit middag, vilket var härlgt..



    Hoppas deär fint med dej

    kramar

    2008-10-29 | 23:30:00
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Bettan säger:

    Detta kommer du klara galant!! =) Tror på DIG Anna!

    Nej, blev inga sprutor igår. Hon hade 39,5 på em. man känner sig ju så hjälplös! Idag är hon lite piggare, 37,9 hade hon nyss. Nu ligger vi å kollar på nyheterna.

    kram kram

    2008-10-30 | 06:42:47
    Bloggadress: http://bettanblogg.se
  • Jenjo säger:

    Grattis till viktresultatet. Även om det var plus, så var det ju så lite så det räknas nästan inte. Det viktiga är att du är nöjd, och det verkar du ju vara... :)



    Att äta på stan är jättesvårt. Jag brukar göra det gamla vanliga och ta en sallad. Men nu har det allt oftare blivit en kycklingburgare på Max. Deras Delifresh-burgare är inte alls farlig i points. Men pommes är ju inte att tänka på förstås...



    KRAMIS

    2008-10-30 | 08:21:46
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/
  • Marie Lindblom säger:

    Hej Anna!!



    Long time, no see gumman!! Var Lea som gav mig adressen till din blogg, jag har kollat igenom dina bilder och jag började faktiskt gråta! Herregud va duktig du är, och du är ju så sjukt SNYGG!! Önskar dig all lycka vännen!! Många kramar från mig.

    2008-10-30 | 13:09:24

Kommentera inlägget här: