Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kväll igen...

Kategori: Allmänt

...vart tog den här dagen vägen?! :) Det sa bara svisch på jobbet så var det dags att åka hem... Ska jobba igen i morgon, men sen verkar det vara lugnt ett tag, vilket inte är så bra om man tänker ekonomiskt...Det är nämligen lite tungt nu på Eriks jobb och han blir tvungen att gå ner från 5-skift till 3-skift, vilket innebär ganska många tusenlappar mindre i månaden. Tråkigt är det, men inget att göra åt...

Pointsmässigt har det ABSOLUT INTE gått bra idag... suck.....inte bra.....

Måste verkligen börja skriva min vikthistoria till VV, vart ska jag börja liksom?! Man vill ju inte skicka in bok på 150 sidor. Som jag ju egentligen lätt skulle kunna skriva om denna resa...men ska försöka korta ner det till ett par sidor. :)

Nu är det dags att ge dottern ett bad.... :)

Ha det så bra, alla!!...Kom ihåg att ställa om era klockor i natt!!

Kommentarer

  • solochmoln säger:

    Nää klockan flyttas väl tillbaka en timme? Så då blir det ju en timmes sovmorgon imorgon istället =) eller är det jag som är snurrig?

    2008-10-25 | 18:06:56
    Bloggadress: http://solochmoln.blogg.se/
  • Pia säger:

    Alldeles riktigt... Ställ TILLBAKA klockan 1 timme, det är vad vi gör i natt.



    Kram

    2008-10-25 | 18:12:06
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Ner40kg säger:

    du vore perfekt för den historian! jag ska säga dig att du är en stor förebild för mig, även om jag bara "läser" dig. att du har gått ner så mycket och ändrat hela ditt liv och hela din kropp peppar mig något enormt eftersom jag har mina 40 kilo att gå ner (har ju "bara" 28 kvar nu). jag håller tummarna för att du blir årets viktväktare - du är ju klippt och skuren för rollen!



    tack för din kommentar med, blev jätteglad! :)

    2008-10-26 | 01:01:45
    Bloggadress: http://ner40kg.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hej tjejen! Om de kanske inte blir lika mycke jobb för dej nu håller ja tummarna att du får lite tid över till oss:-)

    Jag måste verkligen komma ihåg att ställa om klockan, jobbar nu i natt och det är inge kul om jag kl 7.00 tror att klockan är 8.00 och tror jag ska få gå hem. Fick ju jobba 12 timmar ist för 11 inatt,känns låångt. Vi hörs!!

    Kram kram.....

    2008-10-26 | 02:57:44
  • Linda säger:

    Tjing!

    Hur mås det?

    Kram

    2008-10-26 | 18:56:33
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Hej!

    Vad fin du är och du är verkligen smal!! Nu åker jag om 4 timmar till Cypern och väger över 90kg!!:-(

    Sug på den du!!;)

    Kram

    2008-10-26 | 21:04:42
  • Sanna säger:

    Åhh.. Vad spännade att göra det, lycka till nu..

    Kram

    2008-10-27 | 12:21:11
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Åse säger:

    Men du, varför inte skriva en bok när du ändå håller på? Vad jag vet finns det väl nästan inga såna böcker alls ute på marknaden, utan det är bara i tidningar folk får berätta om sin viktresa. Jag skulle definitivt vilja läsa om din viktminskning i bokform!

    Du är verkligen en inspirationskälla!!!

    2008-10-28 | 08:24:31
    Bloggadress: http://www.asesviktresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här: