Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

I dag..

Kategori: Allmänt

...har jag haft storasyster med yngsta dottern här på besök och lunch, vilket självklart var mycket trevligt.
Under tiden fixade min käre make med det sista i vår gillestuga med tillhörande sovrum. Det blir såå fint! Snart kan vi verkligen utnyttja hela vårt hus och njuta utav det!! Nu är det nästan bara "min" avdelning kvar. Dvs piffandet och inredandet!! :D I LOVE IT! Bilder kommer självklart så småningom!

Matmässigt har det varit en bra dag.
Frukosten har ni ju redan läst om -4,5p-
Fm-fika blev te med en kanelknäcke -1,5p-
Lunch: Ratatouillegryta m ris -4p-
Em-mellis: mjukt bröd m lätt-messmör -3,5p-
Middag: Kasslerwok m pasta -5p-

I morgon ska jag verkligen försöka hålla pointsen trots att vi ska ut och flänga. Men det ska nog gå, speciellt med tanke på att jag kommer unna mig restaurang-mat på lördag (churchstreet i Gävle), för då ska jag och Erik ta med oss sonen dit och sedan gå på filmen Wall-E efter det. Dottern ska spendera lördageftermiddagen med farmor, och det är ju inte fy skam det heller! :)

Nu ska jag snart ta och natta barnen innan jag sticker ut på jogging-runda! :)

God  kväll på er!

TACK SÅ HEMSKT MYCKET för alla fina kommentarer som ni snälla och duktiga tjejer skriver till mig!! Ni är verkligen guld värda!! TACK!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Har precis hittat din hemsida via ner40kg! Waow vad duktig du är! Blir såååå inspirerad. Ska fortsätta följa dig. =) Ha en skön helg!

    2008-10-10 | 08:16:46
    Bloggadress: http://www.sotsaken.blogspot.com
  • Linda säger:

    Heej!

    Ja visst är det kul att fixa o dona hemma!

    Tänk att få Room service hem till en eller nåt, det skulle jag vilja.



    Jaså din tur att gå på Churts street nu=)

    Hoppas att ni får det riktigt trevligt..filmen är nog mysig tror jag=)

    2000-talets ET;)



    Kramar om

    2008-10-10 | 20:25:04
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Linda säger:

    Godmorgon!



    Kikar in en snabbis för att önska dig en underbar lördag.



    Kram min goa vän

    2008-10-11 | 07:09:43
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: