Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

hemma igen...

Kategori: Allmänt

...efter en shoppingdag med syster yster. Blev lite allt möjligt inhandlat. Bla kjol, pumps, väst och benvärmare till mig. Jacka till min lilla sessa o mössa o vantar till min lilla prins :)

Lunchen gick både bra o lite dåligt. Åt en smörgås m kyckling för 8 points. Så pointsramen höll jag väldigt bra. Det som inte var så bra var att jag inte blev riktigt mätt. Men jag stod emot dom "dumma" tankarna som drogs mot choklad och annat och åt ett päron o drack vatten istället = mycket nöjd med mig själv! :)

Nu till kvällen har vi ätit raggmunk m bacon och sylt -7,5p-. Snart är det dags för barnen att gå och sova. Dottern speciellt, är nu så trött så hon knappt kan stå på benen. Efer läggning så ska jag ut och inviga mina nya löpar-tights som jag köpte idag (i strl M!!!). Ska bli skönt, trots att jag är öm i fötterna!

-Håller mina dagliga points och spar AP-pointsen. Dom ska inte ätas upp denna vecka! :)

Ha en trevlig kväll!
-kram-

Kommentarer

  • Linda säger:

    Vad härligt att du hittade lite kläder!

    Å löpartights i stl M!! WOW;)



    Vart var du & handlade någonstans?



    Kram

    2008-10-30 | 21:38:41
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Helena säger:

    Hej vännen!

    vad duktig du var som stod imot, Jag håller mig själv stenhårt nu har ju bara 1,8 kg kvar till mål, så f-n om man inte ska kunna gå ner dessa snart!Roligt med nya kläder, det är du värd!! Fattar fortfarande inte hur du lyckas att gå ner så mycket på så kort tid, för mindre än ett år är kort!! Du är superduktig!

    Ha det gott!

    kram

    2008-10-30 | 23:16:37
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Coyntha säger:

    Hej! Det är så kul att handla! Själv har jag varit oxå med barnen och köpte lite saker. Jag hittade till mig med!



    Nu kör du 100% för att komma i mål. Du kan! Det vet jag!



    kram

    2008-10-31 | 07:59:10
    Bloggadress: http://www.coyntha.wordpress.com
  • Emma säger:

    Tack så mycket! Men du är duktigare =)

    2008-10-31 | 09:09:44
    Bloggadress: http://stompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: