Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Halli hallå...

Kategori: Allmänt

...alla härliga människor! :)

Här har ni en riktig trötter! Har jobbat för fullt igår och idag, men nu ska jag få vila några dagar. Åtminstone den här veckan! :)

Har det riktigt kämpigt med sötsug just nu. Jag vet att det snart är dags för den "röda tiden" i månaden och då blir suget alldeles för starkt. Och jag brukar låta det vara så, med gott samvete. Men nu har jag inte det för jag vill verkligen komma i mål snart!!! Nu när jag slipper frestelsen från jobbet (som är den värsta) så kommer det nog bli bättre. Får leva på vatten och frukt i mrogon för att inte vågen ska visa + på onsdag. Ha ha

Angåede min vikthistoria som ska skickas in till VV så har jag problem!!!! Jag vet inte hur jag ska börja!!!!!??? Tänkte först om jag skulle ta lite från vikthistorian som jag skrivit här på bloggen. Men samtidigt vill jag ha med en hel del som jag har gjort under denna resa, sånt som jag ALDRIG skulle ha gjort som rejält överviktig (som tex. mannekängvisning) Jag vet inte hur jag ska få ihop det här!!!!

*gäsp*...sova... :)

-kram på er-

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Du är så duktig.. =)

    Tror nog vågen visar bra resultat..



    Joo jag får mkt hjälp av stefan så då hinner vi med städ och tvättmaskiner.. hihi.. men det är inte så kul.. haha..

    Man vill för det mesta mysa lite nu..



    Kramar

    2008-10-27 | 19:04:42
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Hej Hjrätat!

    Då kan vi ta varann i hand!

    Jag har sån hemsk PMS så det är inte sant!!

    Choklad choklad choklad!!!

    Kan inte tänka på annat, å lättretlig på allt!!

    Kokar i mig..

    Har syndat hela helgen, har tappat sugen på VV känns det som...så jag gick aldrig o vägde mig idag..har ju ändå gått upp över helgensuck

    Vet att man inte ska tänka så..men med mitt humör just nu så var det lika bra att jag höll mig hemma.



    Så njae..så bra är det inte just nu.

    Felicia la sig med hög feber ikväll också & huvudvärk.



    Oj vad jag klagar!!!

    Det var inte meningen...



    Vad skönt för dig att få vara lite ledig nu.

    Hmm nä det är lite klurigt det där med din VV historia.

    Jag tycker att du ska skriva både gammalt & nytt..

    Typ såhär såg livet ut innan vv & såhär är det nu.

    Vilken förändring det blivit...

    Jag vet inte hur mkt man får skriva heller?

    Du har ju bra foton att jämföra med iaf:)



    Nä nu ska jag gå & sova, lika bra det så jag slipper det här suget!

    Skulle kunna göra kladdkaka nu, fast bara smeten som jag sen skedar i migmums



    Natti Natti

    2008-10-27 | 22:04:25
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • gladulle säger:

    har nu följt din blogg ett tag och tycker att du är jätteduktig, när jag läser din blogg inser jag att jag måste ta mig i kragen jag vet ju att det fungerar.



    gick själv ner 20kg med VV efter mitt andra barn, har nu 12kg kvar efter mitt tredje barn som nu är 2 år.



    Du är en insperations källa för mig



    MVH Ulrika

    2008-10-27 | 22:14:03
    Bloggadress: http://gladafamiljens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: