Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

God kväll...

Kategori: Allmänt

...på er alla! Här har ni nu en mycket piggare Anna! :) Tack för "krya på dig- kommentarer"...

Fortfarande trött och matt, men inte alls samma värk eller lika yr längre, så det är skönt.
Ska vila i morgon föutom på förmiddagen då vi ska handla lite på ICA Maxi, sen jobbar jag lördag och söndag.
Vilket jag ser fram emot, samtidigt som jag e lite orolig. Mina barn börjar nämligen bli dåliga, båda två. Speciellt sonen, som är hostig och snorig. Han har klagat lite över värk i ena örat och han har fått lite feber nu på kvällningen...Får se hur det blir, han har ju krupp med jämna mellanrum så man är som sagt lite orolig.

Idag har jag suttit och skrivit mat och motions-schema fram till nästa fredag. Det känns jättebra! Det är bara då som jag får till nya recept, och det är roligt.

I morgon tänkte jag även bara lite bröd. Jag tycker jättemycket om att baka matbröd men det har blivit lite dåligt med det i år, av två anledningar. För det första för att det finns ganska få bröd som det är 1p/skiva (och det är det jag helst vill baka) och för det andra så är jag ju som bekant BRÖDTOKIG och det är ju ännu svårare att låta bli nybakat bröd!

Åhå! Jag håller på att glömma en sak! :) Vet ni vad jag och Erik gjorde igår?!?!?!...... Vi åt något som vi inte har ätit på väääldigt länge. Vi minns inte ens när vi åt det senast, inte var det under 2008 iaf....
- PIZZA!!!(från pizzerian alltså)
Och jag har inte ett dugg dåligt samvete för det faktiskt, speciellt inte nu när jag oxå har talat om det för er!! Det var så otroligt gott! Jag tror det var den godaste pizzan jag någonsin ätit :) Berodde nog på att det var så längesen och att man verkligen har sett fram emot det. Så nu var årets pizza uppäten, får se när (under nästa år) man får njuta av nästa! hi hi

Ha en fortsatt trevlig kväll, mina vänner!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hej! Kikar in här och lämnar ett avtryck! Vad du är duktig och snart i mål är du också! Grattis!!!

    2008-10-24 | 10:12:15
    Bloggadress: http://goinglow.blogg.se/
  • Helena säger:

    Hej vännen!

    Önskar dig en trevlig helg!

    kram

    2008-10-24 | 13:43:26
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Jenjo säger:

    Vad härligt. Och vad gott med pizza. En pizza per år måste man väl få unna sig. Min årliga pizza äter jag den 1 Maj varje år! :)



    Tack för dina tankar om att jämföra mackorna med snabbmat. Du har helt rätt och om man jämför på det viset, så gjorde jag rätt val!



    Ha en trevlig helg!



    KRAMIS

    2008-10-24 | 15:10:08
    Bloggadress: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: