Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Första snön...

Kategori: Allmänt

...har kommit!! Visserligen väldigt blöt och tung. Men lite vitt blev det. Det kändes såå mysigt!! :)

Sytt och strukit gardiner större delen av dagen. Nu är det nästan klart i gillestugan! Så kul!

I övrigt har det varit en bra dag även matmässigt. Åt fiskgratäng med potatis till lunch -6p-
Och nu till kvällen blev det min favvomat. Vitlöksmarinerat kött (idag, lövbiff) med bea-sås och ugnsrostade palsternackor, morötter, potatisar och rödbetor! -7p- Speciellt rödbetor är så gott att köra i ugnen. Råa alltså som jag bara skalar och klyftar -MUMS-

-TIPS- Till mellanmål idag åt jag kanelknäcke med en ny sorts keso: äpple och päron! Den var jättegod!


I morgon är det jobba som gäller. Blir minst 10,5 timme då. Men det ska bli roligt...

Blev en kvällspromenad med vovven idag i snöslasket! Friskt och skönt (och blött, hi hi)!

Hoppas ni alla har en härlig fredag!

Kram på er!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Ja! klart vi kan det, vi tar dom sista kilona..heja heja oss!!

    ha en trevlig helg du med!

    kram

    2008-10-31 | 21:43:25
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Anonym säger:

    Hallo my friend!

    Ja det är skönt att han blev kvar där.



    Visst är det härligt när det kommer snö, jag menar det blir inte sommar nu iaf så då kan det lika bra vara snö..blir ju mkt ljusare:)



    Nää min motivation har svårt att visa sig, men på måndag..då jäklar!!

    Då ska jag ge mig fan på detta.



    Vad kul att handla i Gävle, håller med dig blir ju oftast Valbo annars.



    Kul med nya gardiner..jag köpte lite nya kuddar & nytt tyg till kökssoffan.

    Ska fixa det i helgen.



    Natti Natti

    2008-10-31 | 22:00:40
  • Jessica Lindell säger:

    Jaa stefan såg lite snö han med =) hoppas de blir snö i år till julen, skulle vara såååå mysigt!!



    Kram

    2008-10-31 | 22:28:11
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Du har en utmaning hos mej!

    Kuul va?;)

    2008-11-01 | 10:50:05
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: