Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

förberedelser...

Kategori: Allmänt

klockan 14 börjar jag jobba idag...sen blir det nog ganska sent innan jag kommer hem. Kanske runt 01:00 hoppas jag på iaf. :)

Det gick bra igår kväll. Lärde mig lite nya saker, fick beröm för det jag gjorde och dessutom fick jag 40 kr i dricks. ha ha

Nu står det en lasagne i ugnen. Barnen ska äta det innan jag skjutsar ut dom till mina föräldrar där dom ska vara till Erik slutar (kl18). Så idag ser jag inte min man alls. Han sover när jag kommer hem för han ska ju jobba i morgon oxå.
Jag däremot, är ledig till på fredag!
Jag ska äta potatis med keso, kalkonbacon och persilja till lunch. -5,5p-

Nu måste jag rusa igen... Umgås lite med mina hjärtan!!




Hoppas ni alla får en härlig lördag!
-kram-

Kommentarer

  • Linda säger:

    Å jag önskar dig en lika härlig lördag

    Anna!!



    KRAAM

    2008-10-18 | 11:25:43
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: