Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

10,5 timme...

Kategori: Allmänt

...blev det igår på jobbet! Det var riktigt roligt att jobba igår och, faktiskt, så är jag lite stolt över mig själv att det gick så bra! :)

Idag har det varit full rulle fram till nu. Städat, plockat, lagat mat (recept läggs ut ikväll) och tränat styrka. Nu ska jag väcka dottern så ska jag och barnen gå till svärmor och svärfar. Där blir man rejält ompysslad så jag misstänker att tröttheten kommer ikapp mig då när jag slappnar av!

Bloggen strular lite. La ut en bild till inlägget igår, men den vill tydligen inte vara med :( Men, men den kanske dyker upp!...

Nu ska jag ta och studsa iväg igen!

"hörs" ikväll!

-kram-

Kommentarer

  • Linda säger:

    Full rulle;)

    2008-10-19 | 17:55:50
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Jenjo säger:

    Du är helt otrolig! Jag förstår inte hur du orkar med ett sådant jobb. Själv sitter jag still vid en dator hela dagarna och det är nog jobbigt. Ändå är det bara 8 timmar. Springa omkring som du gör i hur många timmar som helst är för mig ofattbart.



    HEJA DIG!



    Kramis

    2008-10-20 | 13:17:55
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: