Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

- 0,4...

Kategori: Allmänt


...stod vågen på idag. Jag är nöjd, med tanke på restaurangbesök och chokladbollar. :) Men lite retsamt...jag är nämligen ett hekto ifrån att vara normalviktig...ha ha...visst, tar jag av mig kläderna så är jag redan nere på det....men men, Det är ju VV-vågen jag ska gå på och jag tänker ju inte stå där i underkläderna ;D

Min nuvarande vikt är alltså 72,1 kg.

Barnen har varit på syskonfotografering nu på eftermiddagen, såå fina så (som alltid).
I övrigt blir det lugnt idag. Ska försöka hitta på något med lövbiff till kvällen. Har inte varit och handlat så det blir nog "man-tager-vad-man-haver- metoden. 

Hoppas ni alla har haft en bra dag.

-KRAM-

Ps. Ikväll blir det mat och motionsplanering igen, så inom kort blir det nog lite fler recept och tips här igen! Och så hoppas jag på ett lite större minus nästa vecka (då ska jag förresten hjälpa min konsulent i kassan) :)

Kommentarer

  • Helena säger:

    Grattis till minuset:)

    ha e trevlig kväll.

    kram

    2008-10-15 | 16:29:35
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Linda säger:

    Grattis vännen!!

    Suuperwoman är du!!

    Fan va du fixar det här galant=)



    Ska du bli konsulent sen?

    Vore perfekt att ha en sån som digL



    Kram

    2008-10-15 | 17:37:19
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • camilla säger:

    Grattis!!!

    Kram

    2008-10-15 | 17:42:00
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • gittan säger:

    Ja vad säger man, grattis1 Det räcker inte, vilken insperationskälla du är och föredömme jag har själv startat ungefär samma viktresa som du och jag blir så motiverad av dig ,kan du så kan jag , du har ju tillochmed småbarn som kräver sitt, fantastiskt bra gjort och en fin blogg har du jag kommer att kika in ofta hos dig och hitta gnistan.Tack för att det finns sådanna som du!kRAM

    2008-10-15 | 19:01:22
  • sara säger:

    Härligt vännen!! grattis!

    Kul att du ska hjälpa till på vv. Jag själv hjälper till och väga och det är super kul :) Ska du bli konsulent sen??

    Ha en bra dag

    kram kram

    2008-10-16 | 12:49:16
    Bloggadress: http://www.sarasviktresa.blogspot.com
  • Coyntha säger:

    Som vanligt: G R A T T I S ! ! ! ;)



    Du är så näraaaa och du är så himla duktig!!



    kram

    2008-10-16 | 15:29:41
    Bloggadress: http://www.coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här: