Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ledig...

Kategori: Allmänt

...i dag, jätteskönt att få mysa med familjen en hel dag! En del värk i kroppen oxå, både den "vanliga" värken, samt efter en vurpa i källartrappan på jobbet i tisdags.

...Har inte firat min målgång på något speciellt sätt (förutom att jobba) men idag är vi iaf bjudna till svärföräldrarna på mat, så det ska bli trevligt. I morgon jobbar jag igen...

Känns jättekonstigt att få  äta 26 points om dagen den här veckan. (Sen får man ju se  om det behövs justeras hit eller dit).

Längtar verkligen efter min "yoga" (joggingen) nu! Hinns inte riktigt med när jag jobbar kväll, men ska försöka klämma in ett pass på söndag iaf. Styrkan måste jag verkligen se till att få in mer regelbundet. Så att jag tajtar till min gelé-kropp någon gång!!!

Nu måste jag sätta igång med lite lunch, blir ädelostfylld lax idag! Men jag återkommer ikväll! :)

Kram på er

Kommentarer

  • Helena säger:

    Hej!

    Ja! visst känns det konstigt att äta mera points, jag är livrädd att gå upp igen..men men man får väl justera det efter hand..

    Ha en skön dag med familjen nu, och trevlig helg!!

    kram

    2008-11-14 | 13:00:16
    Bloggadress: http://Titti40.wordpress.com
  • Ulrika säger:

    Hej Anna!

    WOW, vilken resa du har gjort och vilken fantastisk förändring. Verkligen bra jobbat!

    Jag arbetar som coach och har börjat blogga för att inspirera till små och positiva förändringar i tillvaron. Till stor del handlar det om mat(o)vanor, vardagsmotion och andra må-bra tips. Det skulle vara jätteroligt om du vill dela med dig av dina erfarenheter. Du är en inspiration för många.

    Stort grattis och lycka till i framtiden!



    Ge dig själv en härlig fredag!

    2008-11-14 | 13:14:29
    Bloggadress: http://ulrikagabriel.blogspot.se
  • camilla säger:

    Hihi jag kan då inte sen någon gele på dig inte ;) Men jag vet att det blir löst med tiden.Men det syns int epå dig.

    Ha en bra dag och jag hoppas att det där receptet på lax kommer ut här :)

    Kram

    2008-11-14 | 13:25:43
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: