Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

krassliga...

Kategori: Allmänt

...ja nästan hela familjen känner av lite krassliga magar och lite förkylningar. :( Jag har inte vågat springa idag som jag hade planerat. Av ett par anledningar: 1. Det är vääldigt mycket snö ute (kan vara mysigt iof, men halkrisken är stor). 2. Är jätterädd för att bli sjuk nu när det kommer bli så mycket på jobbet innan jul. Vill ju inte sätta mina arbetskamrater på pottkanten! 

Idag har jag iaf hunnit städa, torkat en del fönster och satt upp nya gardiner i tre rum. Riktigt skönt. Städningen blev dagens motion :(  Men , men det är ju alltid något.
På onsdag när det är vägning så är jag tvungen att jobba. Så fick jag reda på att det skulle handla om socker den här veckan (min drog), då vill jag ju inte missa det, så jag funderar på att åka på em-lektion i Österby efter jobbet. Får se om jag hinner och har orken till det.

Inte varit så bra mat i helgen nu, har ju firat svärfar i två dagar och så fick vi med oss smörgåstårta därifrån som man har varit och naggat lite på idag. Så det känns inge kul, speciellt när jag inte har tränat ordentligt...

I morgon ska vi åka in till Valbo och handla lite julklappar mm. Barnen ska ju ha paketkalendrar i år och det är inte lätt att komma på 48 st småpaket, ha ha. Sen fyller sonen år i mellandagarna oxå, så det är en del planer inför barnkalas som ska inhandlas oxå! :)

Nu är det dags att gå och sova, jag är som i koma på morgonen. Har aldrig varit så förut, blir nästan lite rädd....

Mycket klagomål i dag, känner jag. Ni får ursäkta! :)

Nya tag i morgon!!!!

Natti natt

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Men inte bli sjuka nu!! Nej nej. Får hoppas det bara är lite tillfälligt.

    Tänkte på ditt kalenderproblem, läste nånstans där dom hade slagit in lego. Typ nån bit varje dag och den 24:e beskrivningen. Kanske kan va nåt? =)

    Sitter själv och funderar på vad jag ska slå in i den NÄSTA år!! Haha

    Trodde Edit vaknade nyss så jag gick upp, men tydligen bara "pratade" hon, sov så fint så. Är liksom ingen ide' att somna om nu tycker jag.

    Men hjälp va snö vi fått! Tyvärr ska det bli plusgrader i slutet av veckan..=(



    Sköt om er så hörs&syns vi!

    Kram



    2008-11-24 | 07:07:24
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Smilla säger:

    Oj du har ju hunnit massor!

    Vore kul om du kom till Österby, så vi får se dig ;)

    K berättar ofta om hur duktig du är =)

    Här är det oväder idag så det får bli inomhusmotion.

    2008-11-24 | 08:27:52
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Hej vännen!Gå inte och dra på dig något nu, har själv pricis blivit bättre. Men det är ju dessa tider nu. Härligt med valbo jag hann aldrig ut dit i helgen. =( Hoppas du får en trevlig dag idag..

    Kram

    2008-11-24 | 09:56:07
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Coyntha säger:

    Hej hej! Ta hand om dig. Spring inte om du inte känner det är rätt. Det kan bli riktigt kul att spring med snö men visst det finns risken att halka.



    Spännande med köpingen! kram

    2008-11-24 | 10:22:45
    Bloggadress: http://www.coyntha.wordpress.com
  • Jessica Lindell säger:

    Vi har ockås mkt snö, stefan körde fast med bilen nu på morgonkvisten men han fick skjuss till jobet av sin kollega..



    kram

    2008-11-24 | 12:41:26
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • camilla säger:

    Krya på er och ta det lite lugnt med träningen nu ett tag framöver ;)

    Kram

    2008-11-24 | 13:20:22
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com
  • Jenny säger:

    Att städa är jättebra träning. Betydligt bättre än att ligga i soffan hela dagen iaf... :)



    KRAMIS

    2008-11-24 | 15:43:17
    Bloggadress: http://matmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: