Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

jobbar o jobbar...

Kategori: Allmänt

.....hinner ingenting annat just nu, känns det som. Och med trötthet o värk följer också en del ätande och av det blir det ÅNGEST!!! *suck*

I dag har jag jobbat ca 3 timmar på morgonen o igår blev det 10 timmar på kvällen...Nu ska jag duscha mig själv och barnen innan vi åker till mina föräldrar och firar min lilla lillasyster som har blivit 18 år (helt ofattbart)! Det blir även en del pepparkaksbak, dessutom är jag väldigt glad över att jag får träffa min bror idag!!! Det var alldeles för längesen!!!

Ha en underbar lördag min vänner!!!

KRAM

Kommentarer

  • Jessica Lindell säger:

    Du är så duktig som orkar jobba så mkt.. Du skulle ha medalj..

    Du får ha en underba lördag du med..

    Kram

    2008-11-29 | 18:24:40
    Bloggadress: http://jessicalindell.blogspot.com
  • Linda säger:

    Hoppas att lördagen din vart trevlig.

    Vi bakade också pepparkakor..å knäck:)

    Den blev fantastiskt god:P



    Kram!

    2008-11-30 | 11:40:27
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: