Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jag lever...

Kategori: Allmänt

...men inte mitt internet. datorn har strejkat idag, så nu sitter jag hemma hos min syster och skriver. :)
Vi har precis ätit tortillalasagne, så mumsigt! (recept finns här på bloggen)

Vääldigt trött idag! Blev 11,5 timme på jobbet igår. Stämplade ut vid 01:30, men det var roligt iaf! :)

Idag har vi varit och grattat min morfar som fyller år idag, och nu är vi som sagt hemma hos syster och grattar hennes man som fyllde år i torsdags!

Jag känner mig stolt att säga att jag kunde stå emot frestelserna på jobbet inatt! Håller mina points väldigt bra, så nu hoppas jag verkligen på minus på onsdag!!! I morgon är det dags för jogging igen! Kul!

Nu måste vi åka hem och lägga lite barn, väldigt gnälligt just nu, hi hi. Hoppas min dator har vaknat till liv i morgon!!!

Ha en trevlig kväll, vänner!!

-Anna-

Kommentarer

  • Linda säger:

    Oj, vilken lång dag du hade igår!!

    Du är inte kvällstrött du va?

    Jag skulle aldrig palla att jobba så sent, som sitter o gäspar vid 21 varje kväll:)

    Jag har alltid varit grymt kvällstrött.



    2008-11-02 | 22:07:06
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: