Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

skönt!!

Kategori: Allmänt

Varit ute och joggat en runda nu på förmiddagen!! Såå himla skönt!! Jag som aldrig någonsin sprungit förut, (visste inte ens att jag kunde, hihi) började i mars tror jag och då klarade jag bara max 200 m, nu är jag snart uppe i 3 km. Och jag trodde aldrig att jag skulle tycka att det är så roligt!!

Nu har vi ätit lite lunch. Barnen åt baconsås m spagetti och jag och Erik (maken) åt klyftpotatis med kesellaröra m kassler, gräslök, sallad mm. Sammanlagt 5,5 points!! Gott var det.... :) Så nu väntar duschen innan storasyster med familj dyker in på besök....Även farsgubben min skulle komma förbi o kika på lite golv...

Ha en bra lördag, och "heja Sverige" ikväll! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: