Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Skönt...

Kategori: Allmänt

...jag var och simmade idag, fast jag känner mig lite krasslig...Blev en kilometer och det var jätteskönt.

Annars har jag städat och plockat en hel del och lagat god mat :) Blev en sallad m skinka och vindruvor och stekt potatis till lunch och till middag så blev det pasta m en sås på sparris kalkon och annat gott! :) Har precis varit ut med hundarna nu och ätit lite kanelknäcke med mjölk...I morgon väntar mer städning...Undrar när jag kan ge mig ut på den efterlängtade joggingturen!!?

Ha det gott

Kommentarer

  • Pia säger:

    Hallå där

    Hur har det gått med städningen?? Även det ger ju extra points... så städa på.



    Kram

    2008-06-23 | 14:59:30

Kommentera inlägget här: