Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Regn...

Kategori: Allmänt

...så gott som hela dagen har det regnat!... Inte så kul, men det blev en blöt promenad i morse och en ännu blötare simtur med lillasyster på eftermiddagen ;)
Det är ju bara så skönt att simma när det regnar, varmt i vattnet och lite folk i bassängen! :)

I morgon ska jag åka och handla alldeles själv! Vääldigt ovanligt, kan jag ju säga!! Får panik snart över att jag inte har några kläder som passar! Jo, lite av ett lyxproblem iof, men jag vill ju se fin ut hela tiden och inte gå en massa pösiga saker som är alldeles för stora...Har stått ut ett tag igen nu, men nu är det verkligen KRIS på tröjfronten. Ett annat problem är att jag ligger precis mellan två storlekar, så det är svårt att hitta bra kläder just nu. Men ska som sagt ge mig på ett försök i morgon. Hoppas jag kan koncentrera mig lite bättre när jag är ensam och inte har en ettåring med mig som sliter i det mesta, he he

Nu väntar soffan och lite jordgubbs-mys med maken som äntligen är LEDIG!!! :)

Ha det gott!/Anna

Kommentarer

  • camilla säger:

    Ja då får vi hoppas du hittar något fint:)

    Och så måste du lova att lägga ut bilder i så fall;) Älskar att kolla på saker folk köper;)

    Ha nu en trevlig kväll med gubben,själv ska jag i väg att jobba.

    Kram

    2008-06-30 | 20:22:34
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: