Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lycka!!

Kategori: Allmänt

I går kväll stack jag ut och joggade och jag är så himla mallig över hur bra det gick :D Var så himla skönt, och det känns verkligen som att det är min grej! Sen när jag var som tröttast och hade en liten bit kvar sprang jag förbi några bekanta som jag fick komplimanger av och då gick det ju genast mycket lättare och springa sista biten!! hi hi

Men idag har jag haft det riktigt jobbigt med sötsuget!! Hatar den känslan!! Den påminner liksom om hur beroende jag var innan viktväktarna!

Viktväktargruppen (Tierp) som jag brukar åka till har sommaruppehåll nu, så jag ska åka till Gävle varannan vecka över sommaren. Drygt att det är två veckor emellan nu när jag mår så här, men jag satsar på att vara under 80-strecket när jag väger mig nästa gång (9 juli)! :) Det känns helt ofattbart att det är så pass nära ändå...Shit!!!

Barnen mår lite bättre nu iaf och i morgon ska vi åka till en kompis och gå till en lekpark och äta "mellis". Behöver verkligen komma ut o göra nåt. Speciellt när Erik jobbar 12 tim-nätter och inte är hemma så mycket och dom få timmar han är det, är han inte sällskaplig. :) Fr o m måndag är han ledig i 5 veckor!!!! :D

Nu ska jag natta barnen, efter det ska jag bädda rent i sängen, ta mig en varm dusch och sen unna mig något gott för mina sista 3 points! hihi

Ha det gott!

Kommentarer

  • camilla säger:

    Mina barn är 12 och 10 år.

    Men jag har 4 så 3st är då 10 år:)

    Pop delighten ja de är verkligen goda:) Har du inte smakat dom ännu?;) då har du missat något..hihi

    Jag har för mig att i hela påsen var det 9p och en påse är på 110g Så det är ju inte så farligt,man behöver ju inte äta hela påsen. Jag brukar ju ha lite sammlade AP till helgen så då tycker jag att jag kan unna mig det. Blir nog inte hela påsen idag men gott och väl halva;)

    Ha det bra

    Kram

    2008-06-28 | 19:35:41
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: