Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Infall...

Kategori: Allmänt

...Har precis beställt en ny mobiltelefon! Hade inte tänkt det, men satt här och messade till några kompisar och höll på att bli tokig! Går liksom inte riktigt att trycka på siffran 5! Ganska irriterande, vill jag lova! Ha ha Hittade en relativt billig som inte verkade så krånglig. Det enda jag använder mobilen till är nämligen ringa och messa..Så fick det bli iaf! :)
så här ser den nya ut!



Sen är det VÄGNING i morgon!! Den sista innan sommaruppehållet, men jag ska åka till ett annat ställe varannan vecka under sommaren! Vill ju absolut inte hamna på latsidan! hihi


Kidsen sover gott och nu ska jag stänga av den här burken och ta mig en 2p-bar i soffan!

Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: