Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Hoppas ni hade en härlig midsommarafton!

Kategori: Allmänt

Vi hade jättemysigt med god mat och uppehåll nästan hela dagen!! Lite ångest dock för jag åt lite över mina dagliga points, men det var ett val jag gjorde, bara midsommar en gång om året och lillasyster med pojkvän hade precis kommit hem från Bulgarien och hon hjälpte mig med efterrätten som är på bilden! Första gången som jag har gjort egen maräng och den var så himla god. Kommer nog aldrig mer köpa maräng, det var sån himla skillnad!




När vi kome hem på kvällen och hade lagt barnen tog jag hunden, stavar och mina 0,5 kg vikter (till handlederna) Och tog en rejäl promenad! Det var så skönt att skumpa ner marängen :D

Besviken på min kropp idag...kände igår när jag gick att jag fick lite ont i halsen så fort jag ångade på lite...och i morse när jag vaknade så har jag fortfarande ont i halsen och rosslig i halsen. Undrar om det blev en sån smäll för kroppen när jag överansträngde mig och svimmade för en månad sen och att den inte har återhämtat sig riktigt än?!?! Blir lite skrajsen för det var ganska läskigt när det hände och jag vill inte vara med om det igen.....MEN....JAG VILL UT OCH SPRINGA!!!!!! OCH SIMMA!!!:) Längtar verkligen!!!! Hoppas det blir SNART!! Idag blir det en ordentlig promenad igen ikväll, efter grillning hos svärmor och svärfar.. I morgon hoppas jag på simning eller en joggingtur...om halsen tillåter!

Ha en trevlig midsommardag!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: