Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Hmm...

Kategori: Allmänt

...Undrar hur den här natten kommer att bli... Vår son har nämligen, ända sen han var liten, haft problem med "falsk krupp" när han är förkyld. För er som inte vet vad det är så är det nästan som astma. Svårt att andas och hostar som tusan och det låter och är väldigt otäckt, både för honom och oss. Jag är dock ganska van nu efter 4 år, och vet hur jag ska göra när det blir illa. När det blir riktigt illa så hjälper dock inte medicinerna vi har hemma, då blir det akuten så att han får andas i en mask...

...Iaf, nu när jag skulle lägga honom så fick jag ge honom bricanyl (brukar inte behöva göra det på kvällen) för han var så hes och hostig...Vi får se hur det går i natt som sagt....

Dottern var uppe på 39 grader på eftermiddagen igen, men feberfri nu på kvällen...får se hur det blir i natt också...


Stackars älskade små guldklimpar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: