Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

attans....

Kategori: Allmänt

...att jag inte har någon kamera. Ska köpa en VÄÄLDIGT snart! :) Tycker bloggen känns lite roligare o personligare om det är lite bilder med, på tex mina mattips och så såklart bilder på hur jag såg ut när jag började min viktresa och på hur jag ser ut nu.

I morgon ska jag iaf försöka hinna med att skriva min historia om de senaste 5 månaderna som jag varit med i Viktväktarna, varför jag gick dit och vad som fick bägaren att rinna över, vad som håller motivationen uppe mm mm :D

Trevligt med besök av syster yster m familj idag... Hoppas min andra syster har det mysigt med pojkvännen i Bulgarien...

Till kvällsmat blev det Viktväktarnas chorizo korv med fullkornspasta o grönsaker. 6 points blev det. Den korven är faktiskt riktigt god! :)

"Ses" i morgon!

Natti natt

Kommentarer

  • Ingela Carlsson säger:

    Hej Anna!

    Är det verkligen Du på bilden??????

    Jag lovar att jag INTE har känt igen dej. Va fin Du är. Önskar att jag också kunde tappa åtminstone några kilon. Ivarjefall vill jag säja ett JÄTTEGRATTIS till dej. Du har lyckats.

    Kram Ingela och Julle

    2008-06-23 | 10:24:00

Kommentera inlägget här: