Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Till freds...

Kategori: Allmänt

...Känns så himla skönt! Kvällens promenad var en gudagåva!! :) Helt plötsligt såg jag framför mig hur jag ska ta mig ur denna svacka som jag haft ett bra tag nu. HAr ju tänkt på det här förut, men nu BESTÄMDE jag mig verkligen!!! :)

Även om jag har hållit mig inom pointsen och tränat bra samt faktiskt gått ner i vikt så har jag inte mått bra senaste tiden. Jag VILL ju faktiskt äta nyttigare mellanmål och bars, läsk och annat sött ENDAST på helgerna!!!

Så har jag faktiskt bestämt mig att nästa vecka under semestern så ska jag unna mig, och njuta av saker som jag inte har tillåtit mig själv att äta sedan ett halvår tillbaka... ska dock hålla i med träningen så joggingskorna är med i packningen! :) När jag sedan kommer hem igen är det hårdare tag som gäller!!! Och det känns så himla skönt att verkligen kommit fram till det här! Vill ju klara av dom här sista kilona!!

I morgon är det shopping som gäller, sista grejorna som behövs... Idag har jag bakat, lagat mat och packat om vartannat...

Natti natti

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej!

    Vad kul att det blev just du som skrev första kommentaren i min blogg!! Gulligt av dej!!

    Jag ska lägga in en bild på mig själv snart, jag har ju klippt bort 15-20cm hår! Tämnkte ta nästa kort när jag är under 90kg...

    Du gör helt rätt när de bestämmer dej för en sak, då är det lättare att påminna sig om att man har faktiskt bestämt sig. Så tänker jag när jag blir sugen på något: nej jag har ju bestämt mej alltså lovat mig själv att jag ska leva hälsosammare! Fattar du något?? Fniss

    Ha det bra!

    Madeleine

    2008-07-18 | 10:02:26
    Bloggadress: http://gdw254v.cybersite.se/
  • camilla säger:

    Bra tänkt :) Ibland måste man få unna sig saker oxå,tänk vad tråkigt livet skulle vara annars:) Så jag tycker du gör rätt. Ska jag säga som bara har vräkt i mig onyttigheter i hela 2 veckor nu;) Men idag har jag bestämt mig att jag ska inte äta något sött nu på ett par dagar och komma ut och gå lite mer än vad jag gjort innan.

    Lycka till nu och ha en trevlig semester:)

    Kram

    2008-07-18 | 10:54:50
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: