Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Shopping-galen!!..

Kategori: Allmänt

...Ja förutom att maken ligger med feber så har det här varit en väldigt bra dag...det är bara att erkänna - Jag mår bra när jag får handla! hi hi

Hittade en hel del på rean och är riktigt nöjd! Jeans, klänning, 3 toppar o en munkjacka..alltihopa för under tusenlappen! Sen kom både min nya baddräkt och min nya telefon på posten! Riktigt roligt. Det enda jag väntar på nu är kameran!!! Då bli bloggen ännu mer personlig!! :)

Jag och barnen var  även ut till mina föräldrar och tittade på deras lilla kattunge mot kvällningen! Såå sööt!!


Nu har jag och Erik precis tittat på Morden i midsommer...och innan dess var jag ute och sprang (gick lika bra idag) så nu väntar duschen och sedan kudden!!

Ha det gott!! //Anna

Kommentarer

  • Petra säger:

    Heja Anna... vad du är duktig. Du har verkigen gjort det bra/Kram Petra ( J.....a's mamma)

    2008-07-02 | 13:49:18

Kommentera inlägget här: