Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

oj oj...

Kategori: Allmänt

...vilka knasiga föräldrar jag har! hi hi Men ni såg iaf ut att ha kul!!

Igår var jag iväg och lyssnade på en av mina bästa vänner när han och hans band hade spelning här i byn! :) Hade mina nya jeans på mig och om sanningen ska fram så kände jag mig riktigt fin i dom! I januari var mina tajta jeans i strl 52 och nu är jag nere i strl 44 *LYCKA*  Fick mycket fina kmplimanger av olika människor, och det behövde jag verkligen för nu när jag inte har varit till viktväktarna på 1 ½ vecka så börjar dom "dumma" tankarna komma och jag känner mig tjock som tusan!  Blir otroligt peppad av att folk ser skillnad på mig! :)

Nu  är gubben så pass pigg så vi ska försöka oss på att åka till RUSTA och köpa stolar och lite annat smått och gott till semestern! Sonen vill äta hamburgare på MAX oxå så det blir nog så. Ett slimmål till lilla mig för 8 points!

Ha det gott!

Kommentarer

  • camilla säger:

    Skickar iväg lite peppkramar;)till dig och hoppas att du kommer ur svackan snart. Men jag vet hur jobbigt det kan vara och hur tråkigt allt kan va. Och de där dumma tankarna....ja dom finns här oxå kan jag säga:)

    Kram

    2008-07-06 | 12:52:31
    Bloggadress: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: